Från restaurang till studio

Det är nästan lite tråkigt att inte jobba imorgon. Skulle i för sig bara jobba två timmar men jag missar After Worken som Maaartin (engelskt uttalat) hade fixat. Det hade varit trevligt faktiskt, speciellt när jag har trevliga arbetskamrater. Vi snackar musik hela tiden, vilket jag inte har något emot. Maaartin (engelskt uttalat) frågade om jag kunde jobba över vilket jag inte ens tvivlade på att säga nej till. Synd att det inte är så många fler stora mässor nu i höst..

Från det ena till det andra så ska vi imorgon infinna oss klockan 08:30 på Berghem studios. Nu är det dags för inspelning, efter en lång lång väntan. "Snart ska vi spela in!", har det låtit i ett år, dvs hela tiden jag varit med i bandet. Och när jag hörde det första gången så var det INTE första gången för dom andra.
Jag är inte egentligen helt okej i halsen, men det skiter jag i nu faktiskt. Jag är bara glad jag inte har jätteont och är förkyld. Nej, nu är det dags att mysa lite för jag har inte varit hemma sen innan jag åkte till jobbet idag!


Oskar fick äran att låna Jeppes julgran som hängde
nedanför backspegeln hela vägen hem!

Kommentarer
Postat av: Mer

ilken fin julgran!:D

2009-11-17 @ 10:46:34
Postat av: ellen

jo, hon sägs ju vara tillbaka, men jag är inte helt säker på att hon är helt "kry" igen? hon var ju fullständigt nerknarkad...

fin röst har hon iaf :)

2009-11-17 @ 12:15:56
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0