Musik & julpynt

När jag sa att profilvisningarna sköt i höjden på vår Myspace, så är det ingenting jämfört med vad det gör nu. Idag har antalet plays fördubblats, och vi har legat på topplistan i både Rock, Pop och Blues genrerna, både som band och båda våra låtar! Helt otroligt. Oskar har addat cirka 400 vänner, jag förstår inte hur han orkar.

Idag träffades jag, Oskar, Fredrik och Jeppe och satte playlisten till Stora Hotellet-spelningen den 11 december. Inte ordningen, men vilka låtar som ska med. Och vilka låtar vi la till, det kommer bli ett jävla drag. the house is rockin', don't bother knockin'..!

Tänk att det är första advent idag, och ingen snö, och ingen julkänsla. Jag avundas dom som verkligen känner att julen närmar sig. Eller ska man säga 'att det nalkas jul' (för 'lackas' heter det faktiskt inte!!) Jag tog tag i det och bestämde att på tisdag ska jag och Oskar baka pepparkakor, sätta upp julpynt och lyssna på julmusik! Något måste hända!

Imorgon ska vi repa, och oj vad vi ska repa.



Man måste ju bli lite stolt!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Sjukt kul att de gå bra för er!:D JUL Sofie!!! Kommer du ihåg va du och jag blev glada när julgranen kom upp i matsalen!?hahaha! ÄLSKA

2009-12-01 @ 12:00:46
URL: http://marleneaslund.blogspot.com
Postat av: ellen

svar på din kommentar: klart det är decent :) hade en känsla för tillfället, och den textraden passade in precis då.



ja, jättekul att det går bra för er! jag diggar verkligen låtarna som ligger uppe :D

2009-12-04 @ 12:20:23
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0