Studio

Fredag/lördag var vi i studion. Jag tycker att vi hade för lite tid på oss, men tillslut blev vi klara i alla fall. Ska tillbaka igen på fredag, jag, Oskar och Gustaf, för att mixa det sista. Sen är den klar! J-låten är faktiskt så äckligt sjukt jävla bra. Tycker jag då.
Bilder finns på Facebook och låtarna kommer väl på Myspace antingen fredag eller lördag. Spelning då också, kanske inte jättesugen på speltillfället men har vi lovat (som jag inte minns att vi gjorde, och ingen annan heller?) att spela så har vi, och då måste det göras.

Battle Studies ute idag så om John Mayer är något som ofta hörs i hörlurarna så bör man lyssna. Det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad heter ni på myspace så man kan gå in och lyssna på er?:D

2009-11-19 @ 15:14:52
URL: http://marleneaslund.blogspot.com
Postat av: Marlene

Vad heter ni på myspace så man kan gå in och lyssna på er?:D

2009-11-19 @ 15:15:34
URL: http://marleneaslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0