Black & White

Blev inringd till jobbet idag vid 10, och fick pallra mig upp så fort jag kunde. Inkastad i Black & White som jag inte jobbat i förr, och det går verkligen inte att jämföra med Clubben, som för övrigt är mycket trevligare. Sitter här med ont i fötterna nu och funderar på om man ska bort till Oskar och Gustaf, skriva lite musik och så. Repade igår, men det blev inte alls så mycket som kanske egentligen behövs, Jeppe tog nämligen körkort igår oh var sugen på att ta en runda med den nytvättade mustangen. Han får med all rätt cruisa barnarpsgatan haha!

Här kommer lite bra musik.

Kommentarer
Postat av: Ellen

man känner sig verkligen så stilig tycker jag! nu är andra dagen avklarad också dock...

och vi behövde också ha uppsatt hår, om vi hade längre än till axlarna, men eftersom jag inte har det så.. :)

2009-10-07 @ 17:05:46
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0