Jobb, jobb, jobb...

Har jobbat nu de här två senaste dagarna, och jag känner mig sjuk. Jag sliter som fan i Karl-Oskar (ja, jag undrar också hur många restauranger Elmia har), men som tur är så går tiden fort när man inte ens hinner ta upp mobilen. Idag började helt okej dock, Martin (som för övrigt är engelsman) gav mig första arbetsuppgiften idag, du kan gå och äta frukost om du vill! Ja tack. Sen sätter helvetet igång, men när det bara gäller fyra timmar (som räcker gott och väl), så klarar man sig. Fick veta tider till underleverantör-mässan med, så kan ställa in mig på det också! Skönt att få veta lite i förtid.

Försökte ju repa igår med, och man är då som ni förstår, inte JÄTTEpigg när man kommer hem från jobbet. Men lite fika på det så var man igång sen. Jag är så sjukt nöjd med våra egna låtar, har börjat fundera på text till andra versen av John Mayer-låten nu med, så den blir helt klar snart.
Jag älskar att spela i band.


Ge mig fredag.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Va söt du är Sofie! Tänk att jobba hel tid, 5dagar i veckan 8 timmars pass!;) hahah! De önskar jag mig imorgon att jag får de så.;D haha!

2009-10-22 @ 17:04:10
URL: http://marleneaslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0