Tråkiga söndagar

Vad finns det att göra på söndagar? Nej just det, absolut ingenting. Funderade på att gå på bio men sen kom vi fram till att det inte fanns några som verkade bra. Dock så är Evan All Mighty på tv ikväll så jag kommer iallafall sitta bänkad.

Vad nere och tittade på Hallby Damers första hemmamatch, som inte gick särskilt bra. Men visst visste vi att ettan är en helt annan grej än tvåan. Jag blev i vilket fall som helst sjukt sugen på att spela, men sen får man tänka hur många gånger jag blivit trött på det, av olika anledningar.

Igår blev det fotboll och lövbiff, potatisklyftor och beanairsås (hm, stavning?) med Oskar och Gustaf, mycket trevlig kväll. Oskar klagade hela tiden på Lagerbäck som borde avgå, och sen idag när vi var på A6 så ser vi; 'Lagerbäck avgår efter fiaskot'. Så nu är han lycklig.

Ge mig musik.

Kommentarer
Postat av: marlene

Härlig söndag!:D

2009-10-11 @ 19:59:03
URL: http://marleneaslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0