Trottoaren

Det blev en bra dag igår. Vi alla, jag Oskar Philip Fredrik Gurre och Jeppe, träffades på 'Le Trottoir' vid halv åtta, eftersom Gurre varit så duktig och bokat bord. Man märkte att det inte var en ungdomsrestaurang men maten var god. I alla fall huvudrätten, som fick bli entrecote med pommes och bearnaisesås. Mums!

Vi tog taxi till Pipes of Scotland där jag smakade japansk öl, som faktiskt var ganska god. Jeppe snackade med polisen när dom var där för att hämta nån som förstört toan (?), och vi hade allmänt trevligt. Vid strax efter elva gick vi till Centrum, där vi satt och snackade resten av kvällen. Oskar drog upp mig och dansade bara för att det är så jävla tråkigt, och Gurre pratade med flickor. En trevlig kväll!

Ska göra mig iordning nu för ska träffa Sara om en stund. Var längesen man såg henne så det ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0