Helgen

Gick alldeles för fort. Igen. Hade en mycket trevlig kväll i fredags med Decent-nostalgi och ljuva stämmor. Något jag saknat så mycket, och jag rös nästan hela tiden. Shit.
HV tog guld och vi åkte ner till stan för att se kaoset. Tänk om Jönköping var så här vaket lite oftare.

Idag hittade Oskar massa nya kläder och även nya skor, vilket gör så att jag får beslutsångest. Jag hade tänkt köpa nya låga Converse, men kan inte bestämma mig om de ska vara vita eller navy blue. Hjälp!?
Fick även tag på linnet som var slutsålt på HMs hemsida! Trodde aldrig jag skulle få tag på det, men se.

Ge mig ännu mer värme.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Shopping, shopping, shopping^^ Helt rätt med blå converse nu till våren, speciellt när dom heter "navy" blue ;D



Jag älskar mitt jobb förresten, det är världens bästa! :D

2010-04-27 @ 13:44:45
URL: http://www.eysunshine.blogspot.com
Postat av: Elin - au pair i NY

RÄTT! :D

Åhw, gör det?! jag trodde det var imorgon, attans.. har jag förmodligen redan missat det :P

Skit.

2010-04-28 @ 04:16:14
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0