Back on track

Nu har man spänt fast sig, och man har börjat åka upp för den där långa backen man alltid var rädd för när man åkte bergochdalbana när man var liten (tänk Lisebergsbanan första gången och man inte ser att backen ner svänger och tror att den går rakt ner). Den fjärde januari tar jag steget och sätter mig på ett plan mot USA. Virginia, för att vara exakt. Där ska jag vara au pair för en 9-årig tjej och en 5-årig pojke. Mer om familjen får ni veta sen, för jag vet inte hur mycket jag får säga än.
Tretton dagar kvar alltså, jag fattar det inte än. Jag tror inte att det slår mig förrens jag packar ner allt dagen innan för att gå upp tidigt nästa morgon och åka till Göteborg.
Allt är klart nu i alla fall. Alla visumpapper, läkarbesök, papper som ska fyllas i. Väntar nu bara på det internationella körkortet, sen är jag good to go!

Dock så är det mycket kvar tills dess, julafton och nyår först. Som jag tror kan bli mycket bra detta året (:

Kommentarer
Postat av: Ellen

Spännande! Längtar till nyår :)

2010-12-27 @ 21:17:49
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0