Tiden går...

Så sitter man här hemma på söndagkvällen igen. Helgen har spenderats hos Oskar, men åkte hem nu. Fast jag vet egentligen inte varför. Hans föräldrar åkte till Teneriffa idag så han blir ensam hela veckan. Så jag ska nog vara där lite mer än vanligt!

Fy vad sugen jag blir på att åka till USA som au pair när man läser om alla som åkt! Jag är såå avundsjuk! Hade verkligen kunnat tänka mig ett år i the states, speciellt när allt är så kallt och tråkigt här! Hade velat att Oskar följde med, jag ska försöka övertala honom att åka och skaffa jobb där jag är haha!
Jag sa alltid till mig själv; 'så fort jag slutar skolan så åker jag till USA' (sen där några år ville jag till England istället), det var min plan. Men nu sitter man här fortfarande, och som Marlene sa 'tiden går men jag står stilla'.

Tänk att jag kunde fixa ihop lite html också! Ändrade till någon ny layout men den var inte fin så jag fixade till den själv. Det trodde jag verkligen inte om mig! (:



Kommentarer
Postat av: marlene

Jaa åk!! Ta med dig Oscar och åk! Han kan ju också bli aupair.;D Han gillar väl barn?

2010-02-15 @ 09:39:59
URL: http://marleneaslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0