Tiden räcker inte till

Tänk vad svårt det kan vara att hitta en dag då både jag, Marlene och bilen kan träffas! Först pratade vi om förra veckan, sedan om idag, onsdag och nu får vi ändra igen. Det känns som när man inte har mycket att göra räcker tiden inte till till det som ska göras. Kanske är det så som pappa sa att klockorna tar all tid? Eller inte.

Frisörtid är inbokad på onsdag, och jag är kluven om mitt hår. Haha, get it? ;) Vet inte om jag ska behålla nuvarande hårfärg eller mörkare. Måste nog satsa på det som är bäst för mitt hår, för nu växer det!

Måste äta frukost nu dock för jag hungrar ihjäl!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag gillar dig bäst i ljust iaf :) <3

2010-02-08 @ 13:17:14
Postat av: Ellen

Jag gillar dig bäst i vad du än har för färg ;-) Hah!



Haha, nej jag håller med dig. Man fattar typ inte Public Enemies.... Men som du sa - man tackar ju inte nej till att kika lite på Johnny :)

2010-02-08 @ 14:06:41
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: marlene

Jaa de e svårt att hitta de dagarna som passar.;) Men imorgon fikar vi då!:D Och då kommer jag få se dig i din nya frill också.:D

2010-02-10 @ 13:20:47
URL: http://marleneaslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0