Fika!

Idag, efter väldigt lite om och men, träffade jag Marlene! Helt spontant smsade hon och frågade och vi skulle träffas. Och givetvis tackar man inte nej till det. I vanliga fall brukar vi behöva planera månader i förväg, men detta gick väldigt smärtfritt. Vid tre träffades vi och begav oss till Bernard City, eftersom Anna jobbade där idag.
Det fanns för mycket att prata om! Livet, skolan, framtiden. Alla minnen. Oh vad kul det var! Vi bestämde att det inte ska dröja länge tills vi ses igen, och det ska jag faktiskt stå fast vid denna gången!

Kommentarer
Postat av: marlene

ÅÅ de va så underbart trevligt! Snart göra om! Och de lovar jag både mig själv och dig!;) <3

2010-01-19 @ 21:45:05
URL: http://marleneaslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0