Myskväll

Oh, fredag blev en mysig dag tillslut. Oskar kom och hämtade mig runt fem, så åkte vi ner till Hemmakväll för att hyra film och lite godis. Baksmällan och Public Enemies blev det. Vi gosade ner oss i sängen framför Oskars nya tv, som för övrigt är riktigt bra. Filmerna var bra, fast Public Enemies var lite svår, man kom aldrig in i och förstod den förrens i slutet typ. Massa pang pang fast helt okej ändå. Baksmällan är ju dock rolig, fast jag tyckte inte kineskillen var rolig. Alls.
Men det gjorde inget, för att somna jämte min älskling var underbart. Är så svårt när han jobbar för då är han trött redan vid nio, medans jag lätt skulle kunna stanna uppe säkert tre timmar till. Men Oskar höll sig vaken till halv två, och jag är imponerad.

Idag ska jag följa med Oskar till Ikea, och köpa mer saker till hans rum. Det kommer bli så bra, och jag blir så bummed för mitt rum är för stort för att vara mysigt! Argh!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Det var en väldigt mysig kväll <3

2010-01-11 @ 12:01:10
Postat av: Ellen

Sv:



Det var en dröm, tyvärr... Sjukt verklig dock! Hela Musegänget kom inkörandes på gården i någon gammal Rolls Royce typ... Haha! ;) Tänk vad absurt om det skulle ha hänt på riktigt!!! Fantastiskt absurt.

2010-01-12 @ 10:43:33
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0