Soool

Åh, vad jag har längtat efter den här dagen! Visst att det är snö ute men inte tänker man på det när det är blå himmel. När man blundar mot solen så vill man verkligen inte gå där ifrån. Mums!
Sitter och väntar på att Oskar ska hämta mig, han ska ner till Nya Musik/Musikbörsen och prata om sin gitarr som är lackskadad. Så då ska jag säga att eftersom jag följde med han så får han följa med mig till stan en stund! Haha!
Är sjukt sugen på ett randigt linne från HM, köpte ett blårandigt i lördags (och även en jacka!), men vill ha grårandigt med! Randigt är fiint! Och när det finns de gånger, även om dom är få, som man har pengar så varför inte?!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Randigt in my heeeearrrrrt

2010-03-05 @ 00:49:18
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Oskar

Det var mycket fint det linnet tycker jag :)

2010-03-06 @ 14:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0