Allrams Höjdarpaket

Åh, vad jag minns när jag och Amanda satt och tittade på julkalendern 2004 i jackor och skor, för att sedan skynda oss ner till skolan. Vilken nostalgi det blev när vi tittade på det idag. Skudd, Lipton, Franke! Så lamt alltihopa, men så sjukt klockrent.
Efter lite mys och plattande av Amandas sju meter långa hår, blev det lunch på Jensens, mumma! Efter en trip till IKEA och lite ljusfyndande, bar det hemåt igen. Det känns så jävla bra rent ut sagt att träffa Amanda! Hon som har känt mig längst av alla, och jag tror vi är lika lika varandra nu som den tiden då vi sågs varje dag.

Detta behövs ibland, och idag var definitivt en sån dag (:

Från England, 8/11 -08. En av de bästa kvällarna i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0