New York

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera, speciellt nu senaste veckan när det hänt så mycket också. I söndags bar det alltså av till New York med min värdmamma, värdbarn samt deras mormor, eftersom min värdpappa skulle till Tokyo. Tog tåget dit, och checkade in på the Marriott New York Marquis, som ligger mitt i Times Square. Alltså finns det ett mitten av Times Square, så var det där hotellet låg. Ganska coolt att sitta och äta och titta ner över allt ljus och vimmel. Vi kör en bildbomb på vad vi gjorde!

Utsikten från hotellrummet.



Ellis Island



Från Empire State Building



Westminster dog show. Som en helt annan värld, helt sinnessjukt.



Alla hjärtans dag-middag



Times Square.


Kommentarer
Postat av: MER

Åhh, va underbart det ser ut!! :D Jaa, du är sämst på att uppdatera bloggen men de klart, man förstår ju att du har annat för dej.;) Men lite fler inlägg och bilder skulle jag inte bli ledsen för. :D haha! Ha de bäst!! Pussar <3

2011-02-20 @ 17:08:25
Postat av: My Lundstedt

Vad kul dina poster verkar. kommer verkligen att läsa dina inlägg igen! :) Ha en bra vardag :)

2011-02-23 @ 17:23:09
URL: http://jade.se
Postat av: Alexandra

mäktigt!

2011-03-08 @ 22:47:28
URL: http://phose.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0