TGIF & Shenandoah Caverns

Känns som jag knappt sett huset den här helgen. I fredags kväll var det au pair-möte hos Katey, vår LCC. Bingo med priser stod på spel, och tillslut vann jag ett presentkort på Cold Stone, där jag inte har varit ännu! Ser ju GANSKA gott ut i alla fall. Efter mötet åkte vi till TGI Friday's i några timmar, sjukt trevligt.
Så gårdagen blev road trip till Shenandoah Caverns, självklart glömde jag kameran. Det var riktigt coolt i alla fall, dock efter 15 minuter hade man väl egentligen sett allt och behövde inte de sista 45 minuterna av touren. Filmkväll hos Lily's (för ovanlighetens skull). Katrin glömde sin väska på Subway också, så resan hem blev över en timme längre..!

Idag blir det lunch med Janina på Panera Bread, verkar vara en sjukt fräsh restaurang. Mums!

Janina med så jävla god cupcake från hennes värdmamma.

Ja, jag och Janina åt dom två som saknas..

TGIF


Kommentarer
Postat av: Faster Marie

2011-02-08 @ 15:23:45
Postat av: Marie

Hej Sofie, hittade din blogg efter en del letande, vad skönt att du trivs bättre nu.



Många kramar från mig.

2011-02-08 @ 15:25:38
Postat av: Oskar

Hoppas du inte blir sjuk älskling! Oj vad vacker du är älskling förstår bara inte hur det kan finnas så fina människor som du på denna jord <3

2011-02-14 @ 15:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0