headshot

Visst är det trevligt att åka iväg någonstans på kvällen här, men det är inte alltid helt fel att stanna hemma med värdfamiljen heller. Ikväll åt jag en av de godaste köttbitarna någonsin, och min värdmamma kallar det vardagsmat. Ni som känner mig vet att jag älskar kött, och fy fan vad gott det var alltså. Tänk er en riktig saftig köttbit, mediumstekt.
MUMS!

Efter middagen blev det Brownies-bak och sen Wii där vi spelade nåt jaktspel, känns så varmt i hjärtat när min värdmamma säger 'Headshot, well done!!'. Haha! Fan vad goa dom är.

Barnen har varit hemma både igår och idag, pga Martin Luther King Day, och 'snökaos'. Ja, ungefär en centimeter snö kallas kaos här. Men egentligen är det väl halkan som gör att skolan stänger, glashalt på vägarna här så har inte vågat ge mig ut varken igår eller idag.

Jag börjar i alla fall komma in i livet här. Var och åt på restaurang med sex tyskar i lördags (maten här hemma var mycket godare!), hade playdate med Janina igår osv. Detta kan nog bli bra! Vilken helomvändning jag gjort här på bara några dagar. Who knew.

google.


Kommentarer
Postat av: Ellen

SV; Tack så jättemycket Sof! Synd bara att det typ är råttfärgat nu... :/ Älskar det sommarblonda! Ska nog slinga det lite innan vi drar till Italia, bara för att ;)



Och jag gillar din helomvändning! Jag visste väl att det skulle kännas bättre efter ett tag. :)

2011-01-22 @ 13:47:50
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0