Avatar

Idag fick jag vakna upp själv, eftersom Oskar åkte till jobbet vid fem. Har spenderat dagarna sedan julafton med honom, och mysigt har det varit! Men imorgon skulle han träffa Basse efter jobbet, och då kände jag inte riktigt för att sitta ensam hemma hos honom en hel dag medans han träffar folk, så ikväll blev det hemfärd för mig.
I lördags gick vi på Avatar, och jag måste säga; STORSLAGEN film. Man blev sugen på att vara en na'vi på världens coolaste planet. Haha! Jag var helt fascinerad. Inte bara att den är bra, men att den är djup också. Jag rekommenderar den verkligen, bästa filmer på länge länge.

Jag införskaffade mig en nyårsklänning idag, efter att ha länsat hela utbudet ungefär tolv gånger. Och med några minor alterations så blir jag nöjd. Hoppas jag. Eftersom jag är så bra på att sy.. Eller nej, det är jag ju inte.

Neytiri.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Då kommer du sakna din lille pojk nu!;) Snygg blogg med blommer och allt!:)

2009-12-29 @ 11:12:35
URL: http://marleneaslund.blogspot.com
Postat av: Marlene

Syyy!! De kan jag!!!! hahah! Lena lärde mig att sy i ettan! hahaha! Synd att du hade musik. För om du hade haft Lena Spena så ahde hon nog lärt dig också.;) haha

2009-12-29 @ 11:14:08
URL: http://marleneaslund.blogspot.com
Postat av: Oskar

Den är bra den alltså :)

2009-12-29 @ 17:11:59
Postat av: Ellenpellen

Jag tyckte den verkade så sjukt dålig på trailern, men du tycker att den är bra då alltså? :o

2009-12-29 @ 23:34:33
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0