Elmia Subcontractor

Det är först när man satt sig på bussen man inser hur trött man är. Dagen igår var dock riktigt trevlig, och jag var nog bara sur i kanske fem minuter (!) Jag var inte ens sur på dom som lämnade flaskor och dom som inte plockade iordning efter sig när de ätit. Jag insåg även att världen är liten då jag fick veta att han jag jobbade med spelade i Blackheart, som var med i Rockbron samma år som vi. Lite komiskt faktiskt.
Sov som en stock inatt så idag är jag utvilad och nästan lite sugen på att åka till jobbet. (Jag vet inte heller vad som är med mig)

Vi repade igår fast jag var så trött, men med lite musik så blir man pigg igen. Det fattas fortfarande text till Carry Me, som vi ska spela in på fredag, så det måste fixas. Jag är stressad, har aldrig haft sån här writer's block för någon låt i hela mitt liv! Aah!

Nu ringde Oskar och sa han kunde skjutsa mig till jobbet, så jag slipper åka jävla buss. :D


Kommentarer
Postat av: Ellen

just det, glömde nog av att svara på ditt sms :P kul att han var där också ju! :) som sagt, världen är lite ibland...

2009-11-11 @ 14:19:37
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0