Snö!?

Ja tamejfan, det snöade idag. Jag minns inte riktigt när det började snöa förra året men inte var det så här tidigt, eller? Först fick jag lite julkänslor, sen blev jag deprimerad. Visst la sig snön aldrig på marken, men på Oskars bil gjorde den! Höstrusket är inte okej, och nu kommer det. Bitande kyla och grått, grått och mera grått. Det enda som är okej med hösten är när alla julförberedelser börjar. Kanske inte baka lussebullar och pepparkakor, men alla julsaker i affärerna! Oh ja, det tycker vi om.

Kom nyss hem från körningen, som gick bättre än förväntat. Peter satt och sjöng snappsvisor hela tiden, medans jag försökte fickparkera. Haha!

I eftermiddag blir det rep, och om jag är taggad idag! Oskar och jag kommer inte över diskussionen om ett liv där man kan leva på det man älskar att göra, och det har taggat mig som fan. Yeah baby, we were born to rock.



Kommentarer
Postat av: Marlene

Men du bruden! Minns du hur duochjag älskade julen!?:D Det va/är vår grej de! Och påsken och alla andra högtider.. haha! En dag kommer du säkert kunna leva på din vackra stämma Sofie, bara att kämpa på!:D

2009-10-12 @ 17:16:52
URL: http://marleneaslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0