she's back

Jaha, så bra gick det uppehållet. Jag har blivit lite van att skriva av mig här nu, och därför när alla mina tankar satt fast i mitt huvud, insåg jag att kanske ska jag tömma mitt huvud här ändå, mest för mig själv. Det är ju alltid kul att se tillbaka på, vad man har gjort och så där.

Helgen har varit trevligare än många andra helger det senaste. I fredags åt Oskar och jag ute för att sen åka upp till Konserthuset och se Liverpool spela. Sen kan jag ju inte alla Beatles-låtar, men ganska många kände jag igen ändå! Tommy Nilsson gästsjöng några låtar också, tänk att jag har sett den äkta John Smith från Pocahontas.
Igår blev det Avatar på bio, som jag egentligen redan har sett, men inte i 3D. Det var riktigt coolt faktiskt, och filmen var lika bra som förra gången. Alltså riktigt sjukt jävla bra.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är gott att du är tillbaka hörrudu! tycker att du ska skriva lite mer om ditt jobb, verkar så intressant nämligen! ;D

2010-04-12 @ 21:45:39
URL: http://eysunshine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0