2009 var året...

- som började på det perfekta stället, scenen.
- jag officiellt blev medlem i Scandinavian Addiction.
- jag på riktigt började lyssna på John Mayer.
- med, den 17e januari, en av de otäckaste saker jag varit med om, men som lyckligtvis slutade bra.
- då tre ScA-medlemmar åkte till Italien och jag kände mig helt tom utan rep.
- jag fick min Oskar <3.
- Decent, som egentligen var nerlagt, spelade en sista gång tillsammans på någon Rosa Bandet-tillställning.
- jag faktiskt njöt av min sista tid i skolan, med mina favorit-flickor.
- projektfilmen Kulturama hit the big screens, eller i alla fall SP3G, efter mycket slit.
- jag slutade med handbollen.
- jag tog studenten.
- jag gjorde Cambridge-provet och klarade det.
- Philip gjorde lumpen, vilket satte mig i en situation där ordet frontman ofta kom upp.
- vi spelade på ett bröllop, och en vecka senare Stora Hotellets spegelsal.
- jag fick jobb på Sodexho.
- jag tillslut fick min efterlängtade utlandsresa.
- jag började längta till USA istället för England.
- jag fyllde 19.
- jag, tillsammans med Oskar, skrev en av de bästa låttexter jag någonsin skrivit.
- jag, under vintern, saknade Decent mer än någonsin, och verkligen uppskattade vad vi gjorde.
- jag saknade de människor jag hade runt mig varje dag i tre år.
- jag hade en väldigt mysig nyår med bra människor.
- som slutade på Gustavs balkong, med blicken mot den sprakande himlen.

Kommentarer
Postat av: marlene

Å de måste jag också göra!:D Roligt att se tillbaka! Men att det har gått ett helt år snart sen din näsa?!:S Sjukt snabbt tiden går!

2010-01-06 @ 09:26:33
URL: http://marleneaslund.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Låter som ett helt okej år ändå? :) Jag saknar dig, vi måste träffas mer! Och så kan vi kanske dra iväg till USA, dansa på stranden medan vi lyssnar på Metro Station och hälsa på Mjölet förstås. Fatta vad kul! Haha. Puss!

2010-01-07 @ 11:25:04
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Oskar

Jag älskar dig <3

2010-01-07 @ 17:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0