A new day, a new job

Efter nästan fyra timmars vändande i sängen kunde jag äntligen somna. Jag är alltid sån här, när jag ska göra något nytt. Det är hemskt. Klockan som ringde halv 8 var också hemsk. Speciellt när det kändes som det bara var tio minuter sen jag somnade. Men jag ska inte vara negativ.

Off to work, mot brunnen. Vem trodde att det fortfarande sitter ett kort uppe på Decent från vår första spelning för fyra år sedan. Alla där vet vilka vi är, eller var. "Jaa, men det var ju när ZTV var här och filmade, det minns jag!" Ganska coolt ändå. M sa att replokalen knappt används längre. Och att den inte är digital längre heller, så man behöver inte bli döv av att ta på sig hörlurarna.
Att gå upp tidigt är inte något jag älskar. Men jag gillart. Och förhoppningsvis kommer jag göra det varje dag en månad framöver.

Nåt sånt där ser det ut på en bild nere på brunnen.
Ellen, jag, Olivia & Sara.
More than just decent.


Kommentarer
Postat av: Elin

sv; tack :D

2010-06-08 @ 05:56:17
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är härligt med nya saker och tänk vad bra jämfört med mf ;)



Tänk vad häftigt att det finns folk (som jag haha) som lyssnar på Decents låtar ofta och älskar dom, det innebär att ni gjort nåt riktigt bra :D

2010-06-09 @ 14:46:56
URL: http://eysunshine.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Håller med Lisa - vad häftigt egentligen! Det är ju VI liksom :D



Vad är det för jobb? För det var inte sommarjobbet eller? :o

2010-06-10 @ 12:08:06
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0