KISS 12/6-10

En mycket bra helg, minst sagt. Upp tidigt i går för att ta bussen till Stockholm. Bodde på Scandic Park, som Maria Montazami bodde på när hon var i Sverige! Självklart skulle jag ju trycka på samma hissknapp som hon gjorde. Rummet var riktigt fint, tyvärr så är jag så dum och glömmer kameran även till denna konserten.
Skönt att vi hade sittplatser, kom strax efter sex. Synd bara att Kiss inte gick på förrens halv 10. Mustasch och Europe var förband, 'Äär ni glaaada? Äär nii fulla? JAG MED.' I vilket fall som helst var Kiss riktigt bra, synd bara på ett sätt att det var ute, då vinden tog den mesta diskanten och rösten alltså försvann.
Men det var en jävla upplevelse, och jag sov så jäääävla gott natten till idag.

Har spenderat i princip hela dagen i en buss. Så nu ska jag gotta mig framför tvn.
PS. Disney Channel fanns på rummet (!!!!)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kul med konserter! :)

Och jaaa, han med saxofonen dansar självklart fult, det var en av alla orsaker till att jag lade upp den ;)

2010-06-13 @ 22:23:41
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Elin

sv; AWESOME! ;D

2010-06-14 @ 00:30:03
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0