Two days

Ja, jag har räknat ner sedan jag sa upp mig. Och fredag är min sista dag. Det ska vi fira med pizza bestämde jag på jobbet igår.
Därför har jag varit duktig och inte ätit godis på hela veckan (!). Förutom någon kaka kanske..

Till helgen är det spelning, var sjukt länge sen sist, men på lördag smäller det. Det blir sista spelningen för mig, och jag vill göra den så jävla bra! Därför ska jag faktiskt sjunga upp för en gångs skull innan jag ställer mig på scen! Haha!

Ps. Detta inlägget var främst till Marlene ;)


Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha, fortsätt så nu! Uppdatera OFTA!;) Snygga bilder, MINNEN! <3 Har du fått en Au pair familj än? Åka dit i höst?:D

2010-05-06 @ 08:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0