OREO Madness!

Äntligen fredag! Det har varit en lång vecka, med en del hemlängtan och mycket jobb. Vädret är idag dock hur fint som helst, och har hört att det ska bli upp emot 10+ på söndag! Lycka!
Vardagarna är väl mest likadana här, jag jobbar och sen går jag och lägger mig. Men i onsdags träffade jag Janina, och vi åkte till TGIF och åt. Tänkte ju bara äta lite snabbt och sen åka och titta på gym, men eftersom det var så billigt tog vi trerätters. Åh, vad gott det var. Oreos har ju blivit min hemliga kärlek här borta, och då tackar man ju inte nej till en Oreo Madness, efterrätten. Och det gjorde jag rätt i. Mums!

Janina vaknade dock upp sjuk igår, så hoppas hon inte hann smitta mig med den magsjuka som resten av hennes värdfamilj har. Vi planerar att äta lunch imorgon ändå, och förhoppningsvis bio med några andra tjejer ikväll!

Janina.

Bara för att.

En livs levande tvättbjörn!! Vi är ju i Virginia också, det kan mycket väl ha varit Pocahontas!


Kommentarer
Postat av: Moa E P

5500 Buckeystown Pike, Frederick, MD 21701, United States (Macy's Francis Scott Key Mall)



är stället som jag tänker på. :D

2011-02-16 @ 18:40:57
URL: http://wheniamoverthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0