Dan för dopparedan

Och alla julklappar är färdigköpta, ska bara slå in den sista till Oskar. Nästan alla julklappar ligger under granen, fast dom egentligen inte ska ligga där förrens ikväll!
Jag träffade en efterlängtad Sara igår, efter min körlektion klockan tio. Hon fick följa mig som en hund i ett koppel eftersom det var jag som inte vad klar med alla klappar. När hungern slog till begav vi oss mot Kaffebönan och en riktigt god tacotallrik. Där satt vi i sisådär två timmar och tjattrade, tills vi tog en sista sväng på stan för att sedan bege oss hemåt.

Tänk att det är julafton imorgon, årets mysigaste dag. Jag älskar alla traditioner, och Kalle Anka!
Sara missade Kalle Anka förra året, dom glömde bort att det var och hade ingen koll på klockan. SKANDAL. Det var det faktiskt.
Nu ska jag dock slå in sista paketet så jag kan lägga det under granen bland alla andra!

Have yourself a merry little Christmas.

Kommentarer
Postat av: Oskar

jag är så trött på den låten nu :P

2009-12-23 @ 15:37:29
Postat av: Anonym

De tre paket längst till vänster är din mammas.

2009-12-23 @ 18:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0