Kalla replokalen

Efter att ha repat i nästan fem timmar så är jag trött, kall och hungrig. Och ändå fastnar jag framför datorn, utan filt om mina fötter.
Vi har gått igenom alla låtar till spelningen på storan på fredag, och jag har till och med lärt mig texten till Jailhouse Rock! För den som inte vet så är det verkligen hur mycket text som helst, och snabbt ska det gå också. Vi fick även följa polisjakten nedanför Jeppes hus, väldigt intressant.

Julkänslan börjar ta sig nu. Pepparkakshuset som Oskar och jag gjorde står nere på mitt rum, och mamma frågade mig nyss om vi skulle handla julklappar imorgon. Ja, tack! Äntligen.

Jag är sugen på John Mayer och Kiss 2010. GE MIG.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag är sjukt sugen! Det är värt det känns det som iaf!

2009-12-07 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0