Det är inte alltid lätt

När diskussioner skapar mer problem än löser dem som redan finns, är det bättre att låta bli att ta upp det, när allt misstolkas och betyder andra saker för andra än vad det gör för en själv. Man får rannsaka (heter det så?) sig själv och komma på hur man ska säga saker så att de tolkas som man verkligen menar.
Sen är det klart att vissa beter sig som de gör, men det får man bortse ifrån. Det viktigaste är att vi bestämmer själva vad vi vill och ska göra, och kan man inte förstå det så ska man hålla sig borta.


Så, nu har jag avreagerat mig lite.
Profilvisningarna på Myspace skjuter i höjden på endast två dygn. Helt sjukt. Synd bara att jag egentligen inte är nöjd med min sånginsats alls, jag vet jag kan så mycket mer. Men nerver och ingen känsla kan ställa till det ibland.

Lördags. Och vi hade spelning. Efter första akten fick vi skärpa till oss, vilket vi också gjorde. Så det blev bra tillslut. Oskar släppte av mig men sen fick han komma tillbaka för jag ville ha någon jämte mig den natten. Tänk att ner-riggningen gick på 30minuter, langning funkade helt okej!
Men bra att musik får en på bra humör.

I was born in the arms of imaginary friends.

Kommentarer
Postat av: ellen

haha, du kan va vackra flicka! ;)



och ja. musik får en på bra humör. :)

2009-11-24 @ 12:45:27
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Marlene

Är det någon som är dum mot dig Sofie!? :@ Jag är stark.... ;) haha!

2009-11-27 @ 11:15:26
URL: http://marleneaslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0