Trött

Hur kommer det sig att jag är så trött så tidigt på kvällarna nu för tiden? Kan det ha med mörkret att göra? Det tror jag. Jag blir deprimerad när det är mörkt, förutom om man myser till det med lite tända ljus.

Idag på repet så gick vi igenom en av de låtarna vi ska spela in nästa vecka, fingers crossed, så att vi kan lägga till och ta bort små detaljer. Låten har inget namn än, så det ska vi försöka komma på något som passar också.

Imorgon ska jag till helvetet Arbetsförmedlingen, vi får se om dom faktiskt kan göra någon nytta då. Har även lite andra saker att göra , ska hämta ut biljetterna till Deep Purple bland annat. Oskar och jag tog tag i det och bokade i förrgår, eftersom bandet har pratat om att boka sen vi fick reda på att de skulle komma.
Jag ska köpa paket till pojken min också, eftersom han fyller år snart. Det kan nog bli bra tror jag (: Jag längtar till fredag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörrö! Jag skukke också till ams egentligen igår men jag glömde de.. Så jag får gå dit nästa vecka.. Dom e så jävla sega där! SES SNART!? vi e ju för fan båda två arbetslösa, passar ju sketa bra.;)

2009-11-07 @ 11:31:37
Postat av: Marlene

oj, glömde skriva namn innan.:P

2009-11-07 @ 11:33:04
URL: http://marleneaslund.blogspot.com
Postat av: mariana DG

fin bild

2009-11-16 @ 00:44:18
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0