Helgen

Denna helgen har handlat mest om musik. I fredags blev det inte så mycket rep alls, eftersom Jeppe skulle på Mustasch. Vi andra fortsatte ett tag ändå, och vi är grymma. Sen åkte vi till Fredriks kusin där vi fick lite mat (mums!), och tittade på Idol. Om Oskar hade varit jury så hade ingen gått vidare. I går lagade jag mat till Oskar, vi hade inte setts bara vi sedan förra fredagen (!).
Vi gick bort och hyrde Seven Pounds, som tog en timme att komma in i men jag grät i slutet ändå för det var sorgligt. Den var faktiskt bra, men som sagt så fick man inget grepp om den förrens halva filmen hade gått.
Vi började även skriva en andra vers till en av våra egna låtar som bara haft första vers och refräng, men vi kom bara på två rader, så tillslut gav vi upp.

MEN, idag hade vi lite mer inspiration och skrev klart allt, och tog bort lite av det vi skrev igår. Jag har aldrig tagit sån tid på mig att skriva en text, men den blev bra också! Jag är sjukt nöjd, och Oskar är en otroligt bra gitarrist. Jag är avundsjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0