Vi försöker igen

Rubriken 'Snö!?' kanske passar bättre idag. Min haka var nere på andra våningen när jag tittade ut och fick se all snö. Jag som bara har mina Converse-skor, är glad att jag inte har några planer idag. I alla fall inga planer som involverar mig gå ute i snön. Det ser allt lite konstigt ut när bladen fortfarande är gröna och snön ligger på, det är nog inte ofta man ser det. Inte vad jag kan minnas.

Som jag kände på mig igår, så blev repet så sjukt jävla bra igår! Vi körde först igenom alla låtar till spelningen den 31a, sen började vi från grunden att lägga till och ändra detaljer på Svalan, en av våra egna låtar. Och vilken skillnad det blev! Oj oj.
Fick även höra om en fest den 18e december som vi förhoppningsvis får spela på. Vi kommer ha fullt upp i december, men det gör inte mig något! Det är underbart (:

I lördags var det snack om att gå ut med alla 6 på fredag, så igår bestämde vi det. Först mat på Trottoaren, som vi fick från Stora Hotellet-spelningen, sen utgång! Det ser vi fram emot (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0