Ångest

Måndagsångesten var inget som slipped past me (vad heter det på svenska?) Nej, den fanns där, hela dagen. Lisa och de andra jag spenderar mina dagar med kände den nog med. Kan det inte vara torsdag kväll redan nu?

Tänk att jag fick gå och lösa det där med jeansshortsen själv. Det gjorde jag. Så nu har jag ett par på mitt rum! Likaså en blommig schal och en blommig top. Jag har längtat så efter att köpa kläder, då jag blivit så snål när jag inte haft några pengar. Visserligen har jag inte mycket mer pengar nu heller, men lite kläder fick det bli ändå.

Kan inte någonting hända nu, jag vill veta. Jag vill ha ett datum, när väskorna ska vara packade. Men först är det John Mayer och Kiss med älsklingspojken som gäller. Mums!

NU, Two and a half men!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har söndags, måndags, tisdags och onsdagsångest :D

2010-04-21 @ 09:07:37
URL: http://eysunshine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0