Onsdag

Idag tyckte vi på jobbet att vi förtjänade pizza till lunch, så vid två gick jag, Malin och Anna och hämtade 4 smarriga pizzor (Lisa skulle ju med ha) från Pinocchio. Eftersom en pizza går på säkert 2000 kalorier (jag räknar inte kalorier, och tacka fan för det), bestämde jag mig för att hem. Vad skönt! Bara uppför hela vägen, men det var skönt ändå. Väntar på träningsvärken i vaderna som kommer imorgon.

Jag har räknat ut att Decent skrev 24 låtar, och det fattas fortfarande några.

  1. Face the fact
  2. Miss you
  3. Sorry
  4. This moment is yours
  5. Loved by you
  6. Summer sunshine (aka sma sma)
  7. The end of the song
  8. A night to remember
  9. Unspoken
  10. Stay
  11. Out of words
  12. Fall for you
  13. Something about you
  14. Don't you worry
  15. In my shoes
  16. A singing fool
  17. Hello said Billy
  18. Lalala
  19. Make a difference
  20. Flesh & plastic
  21. Look my way
  22. When you left in December
  23. A cup of coffee and a magazine
  24. Rise & shine
Men jag ska komma på vilka som fattas. Det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

japp lunchen & sällskapet var det bästa med den här dan XD guud vad gott att gå hem ändå, du lär ju somna gott inatt :D



Decent var ett trevligt band för övrigt, mina ungdomsår kommer för alltid förknippas med några av dessa låtar :)

2010-04-14 @ 23:36:02
URL: http://eysunshine.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Sjukt svårt att komma på vilka som fattas! Vad duktiga vi var ändå :)

2010-04-16 @ 16:03:57
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0