One for the road

Hur bra känns det att sätta sig ensam i bilen, sätta på den rykande heta One for the road (min egenbrända bilskiva), och åka i utkanterna av jönköpings mörker? Ganska bra faktiskt. Jag tror fortfarande att jag inte riktigt har fattat det. Varje gång man tänker tillbaka på när Nettan sa 'ja, testet är godkänt', så tänker man; men vad fan, jag har ju körtkort! Det känns så ovant att åka själv. Inget skyddsnät i form av Peter Corin, bara jag och min musik.
Någon gång i veckan, om det inte är snöoväder, ska jag åka ut till Marlene. Jag har aldrig varit hos henne, och vi har känt varandra i 3 ½ år! Helt galet. Visserligen flyttade hon till sin pojkvän i somras, så hennes egna hus blir att hälsa på. Jag har insett att det är alldeles för sorgligt att man ska glida ifrån sina vänner så fort, så jag ska ta alla chanser jag får att träffa dom som ligger mig närmast. När man väl träffar dom är det dock som man sågs för bara någon dag sen, så kanske glida ifrån inte är rätta ordet. Jag och Amanda har också bestämt att vi ska träffas imorgon, och på fredag med! Då ska vi gå ut med pojkarna, Oskar och Robin. Jag ser fram emot denna veckan!

Men nu måste jag hoppa in i duschen, för vi ska repa idag!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gött! =)



Haha, ja du har faktiskt rätt... Tänk när mina barnbarn sitter och säger så ;-)

2010-02-02 @ 11:49:58
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv: Nämen tack :) Har köpt kamomillspray nu som bleker håret lite, så vi får se om det gör lite fler fina slingor kanske... :)

Ja, jag tänkte allt spara ut! Mitt mål är åtminstone axellångt till sommaren ;-) Ibland fattar jag inte varför jag ens klippte mig... Haha!

2010-02-03 @ 10:20:28
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: marlene

jaa de e helt sjukt när man sitter där själv! Sjukt gött!:D Jaa du måste komma! Men näääär?:D

2010-02-04 @ 11:11:14
URL: http://marleneaslund.blogspot.com
Postat av: Ellen

Men det hemska är ju att du har helt rätt i det du säger! Så sjukt gott att bara bita till :D Men jag måste sluta!!

2010-02-04 @ 11:23:56
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0