2010

Och då var det 2010. Året började på Gustavs balkong med utsikt över hela Jönköping och Huskvarna. Hade en mycket trevlig kväll med mycket trevligt folk! Så kul att träffa människor som man inte sett på så länge! MYCKET gott att äta med måste jag faktiskt även säga, det kan jag ta recept på Ellen, haha! Eftersom det var "så svårt att göra" som hon sa, men varför inte? ;)
I vilket fall som helst så var det en väldigt trevlig kväll, bara en sötnos som saknades, nämligen Oskar. Men Dancu kom med Oskar och hämtade mig sen så fick somna jämte hans sida ändå, så jag är nöjd!

Igår skulle jag och Oskar gå och hämta en efterlängtad pizza på Dalvik, då Oskar säger: Är det inte Marlene som sitter där inne?
Och det var det!! Har inte träffat henne på jättejättelänge så det var riktigt kul att träffa henne där! Helt oväntat! Måste MÅSTE träffa henne snart, det är så sorgligt efter att ha träffat en person varje dag i tre år och haft så sjukt kul med henne så ser man henne aldrig längre. Så synd!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Då får du ta och göra nått åt det :) det var mysigt att få sova bredvid dig också <3

2010-01-03 @ 17:16:07
Postat av: Ellen

Vad kul att du tyckte om festen! :) Alltid roligt att höra. Det var väldigt roligt att du kom dit trots att du hade pojken på annat håll. Måste ses oftare tycker jag! :) <3

2010-01-03 @ 21:08:52
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Marlene

Åhhh!<3 Jag blev så glad när jag fick se dig! Såg du de eller? Jag bara ställde mig upp JÄTTE snabbt!hahah! Ses i veckan? Vilka dagarn kan du isf? och om du inte kan, nästa vecka? haha!

2010-01-04 @ 09:19:52
URL: http://marleneaslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0