Måndag

Nu är det redan ny vecka, och jag sitter på körskolan nästan varje dag! Bra att man får lite mening med vardagarna iallafall, förutom att lära sig texter som jag egentligen inte orkar. Spelning är inbokad på fredag på Star Center, första spelningen för året, och det var mer än en månad sen vi spelade sist. Hela min familj är förkylda som sjutton, så jag hoppas verkligen att jag kan hålla mig frisk till fredag!

Eter att ha gjort kanske fem tester på körskolan så gick jag till Nya Musik och mötte upp Oskar, som skulle köpa en stämpedal. Han fick ett sjukt bra pris också, så sjukt att det kan skilja 400 kronor på samma vara på två olika ställen. Självklart skulle han hem och prova den, sen fick jag äntligen i mig lite mat. Hela eftermiddagen har vi tittat på film och i allmänhet slappat. Såg en Bourne Identity rip off, men den var bra ändå! Konstigt bara att fortsättningen inte finns någonstans! Nu ska jag hitta något att snaska på. Inte godis, inte fika. Men något.

Kommentarer
Postat av: marlene

Mallan är avundsjuk på dej som har något att göra på dagarna!!!!!;) Jag dööööör Sofie, jag har såå tråkigt.....

2010-01-26 @ 17:33:34
URL: http://marleneaslund.blogspot.com
Postat av: marlene

Inte godis, inte fika?! Va fan då då? hahah! Inte typ ett äpple va?BLÄÄÄÄÄ för nyttigheter!

2010-01-26 @ 17:34:51
URL: http://marleneaslund.blogspot.com
Postat av: Oskar

DU är så duktig jag är stolt! Det var en riktigt bra film hoppas fortsättningen kommer snart!!!!

2010-01-27 @ 12:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0