Utrensning

Mitt rum ser ut som kriget. Jag har länge varit trött på mitt rum och när Oskars rum fick en make over så ville jag med ha. Jag fyllde två stora svarta sopsäckar, och ändå såg jag ingen skillnad. Men nu möblerade jag om hela rummet, inget är på samma plats som det var innan. Gamla tv-bänken ska ut, och likaså skrivbordet. De står nu på de enda tomma ytorna utmed väggarna, but not for long! Jag får sätta igång imorgon att slänga, slänga och åter slänga. Jag vill ha så lite saker som möjligt, för att undvika att stöka ner. Jag är ju ganska bra på det.
Problemet är nu bara att jag inte hittar tvkanaltryckarn, och jag förstår inte vart den tagit vägen. Den kan ju ligga under de tre ton saker som ligger på golvet, men det känns inte så. We'll see.

Jag vill bara bort med allt skräp!

Kommentarer
Postat av: marlene

Jag har också städat ut! Jobbigt de är!

2010-01-18 @ 09:38:17
URL: http://marleneaslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0