ny replokal

Vad trött jag är! Åkte hemifrån vid halv 11 idag och kom hem nyss. Hämtade Oskar på jobbet och vi åt lunch tillsammans, innan vi åkte till den nya replokalen. Fy fan vad grejer det var där när vi kom in, men efter en timme var det massa plats! I för sig låg det diskbänkar, hyllor och bord ute på marken, men ändå. Åkte även och riggade ner så det ska gå smidigt imorgon när vi ska flytta!

Ansökan är inlämnad, och jag väntar hela tiden på att bli antagen. Jag drömmer till och med om matchningar! I'm excited!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Snygg ny design! :) Jag håller tummarna för dig angående antagningen. Spännande!

2010-03-17 @ 20:02:08
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0