another sunday

Och så var det söndag igen. Helgen har varit mycket trevlig, såg 1408 i fredags och jag satt och halvblundade hela filmen(!), fast den var inte så läskig som jag trodde den skulle vara. Ganska bra faktiskt när man tänker efter, unlike alla andra skräckisar som inte har någon handling.
I lördags var det Amandas 20års-fest eftersom hon fyllde i tisdags, grattis till henne igen! (: Träffade trevligt folk och hade allmänt trevligt, tills halv 1 då vi var tvugna att gå eftersom Oskar skulle köra hem Angelica och hennes två väninnor, som bodde mitt i ingenstans vilket gjorde att Oskar och jag var inte hemma förrens halv tre.
En riktig söndag har det varit idag, men är det söndag så är det.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Joggis??? Nej, det tror jag då inte :D

2010-03-08 @ 12:33:59
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0