Confused

Alla dessa val man måste göra. Mista här för att vinna någon annanstans, eller riskera för att sedan förlora. Tankarna går runt runt i mitt huvud, och ju mer jag tänker på det, ju mer förvirrad blir jag. Jag kommer inte fram till något. Hur ska man kunna välja, när man inte vet hur det kommer bli. Hur ska man kunna gissa? Eller Jämföra?

Jag vill inte vara dyster. Förhoppningsvis får jag träffa Marlene någon dag framöver. Det var alldeles för längesen, igen! Hon gör mig glad (:
Emelie är i Barcelona. Jag vill också bara bort lite grann.

I vilket fall som helst så gick spelningen i lördags bra! Jag trodde jag skulle svimma på scen, efter att jag inte druckit något och stått på scen i en och en halv timme i sträck för att leverera. SPELA MER!! Lättare sagt än gjort. Men jag tog vara på stunden ändå, och jag är ändå nöjd med mitt performance, både sångmässigt (förutom när jag skrikit sönder min röst så jag inte kunde hålla tonen längre), och tiden mellan låtarna.

Kommentarer
Postat av: MER

Härligt att spelningen gick bra!:D Ja, jag e också dyster, du får göra mig glad idag och så gör jag dig glad. ;) haha!

2010-05-12 @ 08:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0