Bara musik

Så var man hemma efter ytterligare ett rep. Åh, jag blir helt till mig, nya låten är så sjukt go. Ellen och jag satt och planerade precis hur videon skulle vara, och jag börjar få ett hum om vad jag vill att den ska handla om. Jag blir så taggad på att skriva nytt! Ny musik, ny text, ny melodi. Jag älskar det.
G la förslaget om en familjepizza om man nu skulle vara sugen (ifall någon nu inte skulle vara det?), så en fet kebabpizza blev det med extra allt. Och extra allt var det verkligen. Tror dom tog såshinken och hällde den över pizzan. Fick inte i mig så värst mycket, pizzan var ju trots allt 4cm hög så det kanske inte behövdes mer för att få i sig kalorier som räcker för hela veckan.

Dock så är det rep imorgon också, så kanske ska man lägga sig och se Sabrina och sen sova! GOD NATT.

Jonas. Från när vi repade hos Gurra vintern 2008.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra Sofie! Jag blir lika glad varje gång du uppdaterar! :) och jag blev jäkligt sugen på pizza nu!

2010-10-11 @ 21:23:06
URL: http://eysunshine.blogspot.com
Postat av: Ellen

Sv: Tycker du var söt på bilden! Den är tagen i juli 2008 verkar det som, på Piren. Vet inte riktigt vad vi gjorde, men jag antar att det var du, jag, Olivia och Sara som var ute och gjorde Jkpg osäkert ;)

2010-10-14 @ 15:11:56
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0