en månad

One month it is, baby! På ett sätt känns det som man varit här hur länge som helst, på ett annat förstår jag inte att tiden gått så fort. Denna tiden har för mig varit en inlärningstid, eftersom kulturchocken när jag först kom hit var så mycket värre än jag hade förväntat mig.
Janina skickade ett trevligt sms idag på morgonen och 'gratulerade' mig till en månad. Det har varit skönt att ha henne med mig från första början! Inte värre blir det av att ha henne tre hus härifrån heller. Tyvärr är jag sämst på att ta med mig kameran när jag åker någonstans, så några roliga bilder har det inte blivit heller. Har inte varit i DC än! Skandal. Men vi tänkte vänta tills det blir lite varmare så man inte fryser ihjäl, (även om det är så sjukt mycket skönare än hemma!)

Nu dock ska jag hoppa in i duschen eftersom det är au pair-möte ikväll. Woho, en fredag. Börjar inte förrens tolv (!), men vaknade vid sju ändå, bara för att. Får uppdatera lite mer efter ikväll!

Kommentarer
Postat av: Oskar

tiden går fort när man har roligt :)önskar bara att tiden kunde gå en aning fortare här hemma (A)

2011-02-05 @ 12:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0