En söndagkväll

Och så var det söndag kväll igen. Helgen går alldeles för fort, veckorna går alldeles för sakta. Det har blivit mycket restaurang de senaste dagarna, i torsdags efter gymmet (ja, det gjorde ni inte va!?) åt jag och Janina på Panera Bread, i fredags blev det Cheesecake Factory (första gången!) med tjejerna och igår blev det TGIF med Moa, då jag åkte till Frederick för att träffa henne. Vi pratade om hemlängan, livet här och livet hemma, och blev allmänt djupa. Så sjukt skönt att få prata svenska för en gångs skull, och skönt att få prata med någon som förstår en.

I onsdags när Oskar och jag firade två år <3, så fick jag paket! Hemmakvällgodis, Schweizernöt och lypsyl (typ sex stycken!) samt ett litet brev från min kärlek. Igår fick jag paket från mamma och pappa, knäckebröd, polkamarabou, ferarribilar, punchpraliner, alla hjärtans dag-choklad och Ahlgrens bilar. Så nu har jag godis så det räcker, för ett tag i alla fall!
Får mig att längta hem mer än vanligt. Fan vad jag saknar alla småsaker där hemma.

Lamt inlägg, men ville skriva av mig lite bara. Här har ni For the first time med The Script.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag vet att jag inte hört av mig på ett tag, men det har varit så mycket här hemma! Ska skriva ett mail till dig snart :) Kul att se New York-bilderna! Puss!

2011-02-21 @ 12:55:49
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0