Framme!

Efter många timmar flyg och buss var vi framme i Oakdale, där skolan var. Finns inte alltför mycket att berätta om skolan, den var väl som alla säger fast kanske inte riktigt så äcklig som alla säger. Dock lika kallt! Usch.
Jag ska vara helt ärlig och säga att jag flera gånger satt och grät och tänkte att jag måste åka härifrån, jag måste hem. Är ganska säker på att jetlaggen och knappt någon mat hade något med det att göra.
Jag är en sån person som vill ha allt planerat innan jag åker någonstans, och jag hatar att göra saker som jag inte kan. Jag HATAR det. Det kan vara vad som helst, ett jobb eller en uppgift. Det har satt käppar i hjulet för mig riktigt ordentligt, men hur mycket jag än grät så hade jag aldrig en tanke på att faktiskt gå och boka en biljett hem. För jag vet att jag inte kan ge upp innan jag ens försökt.

Nu är jag här en timme utanför Washington, i mitt nya rum. Det är riktigt fint och det var så SJUKT skönt att få sova och inte vakna upp av att man skakade av kyla. Igår Skypade jag med Oskar en timme innan jag gick och la mig, däckade redan vid nio. Idag har vi lekt store och åt min första amerikanska frukost, pannkakor med strössel och sirap. Ska ju försöka testa på allt, men inte göra det till en vana!

Bilder får komma upp sen för nu måste jag packa upp mina saker (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wohooo, första uppdateringen! Keep up the good work ;)



Du kommer få det bäst! Miss you a lot!

2011-01-11 @ 12:06:51
Postat av: Ellen

Det var Elana som skrev det där ja!

2011-01-11 @ 12:07:33
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Ja det är riktigt jobbigt. Kan lova dig att du har värre dagar att se fram emot. Inte för att vara sådan men när du möter tredje månaden var beredd på ett fruktansvärt fall alltså. Men jag tror på att om man lyckas kämpa sig igenom den tiden så klarar man resten utan problem. Hela december var ett helvete för mig.



Hur känns det annars att vara här nu? :) Trivs du?

2011-01-14 @ 01:40:24
URL: http://g0lly.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0