i love my music.

Fy fan vad det märks hur mycket jag älskar musik när jag är här borta. Har inte kunnat spela, sjunga eller lyssna på musik sen jag åkte. Och vilken lycka det är att susa förbi på motorvägen med ashögt ljud i bilen och bra musik! Radion här är tusen gånger bättre än hemma, typ bara bra musik.
Jag har varit ledsen varje dag sen jag åkte, jag har gråtit varje dag. Idag är första dagen jag inte gör det, och jag tror musiken har lite med det att göra.

Fan vad jag älskar det!

Förlåt också för att jag är så dålig på att uppdatera, men det har varit så sjukt mycket nu i början, det tar tre sekunder för mig att somna. Blir nog bättre på det snart!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Då tycker jag att du ska fortsätta lyssna på musik! Vi finns alltid för dig här hemma! :) Puss!

2011-01-15 @ 13:40:55
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0