Nyår och så var det bara två kvar

Min idé till rubrik som skulle varit don't be tardy for the party, kändes inte så värst passande efter gårdagens hejdå till bandet, Ellen, Jonas, Gustaf och Fredrik. Den hade kanske passat till nyår (som var idén först), men nu blev det ju inte som jag tänkt mig.
Jag grät och grät. HEMSKT!
Hade iallafall en trevlig kväll med pizza, vi tyckte vi förtjänade det efter nyår.

Idag har jag lagt upp alla kläder jag ska ha med mig, imorgon ska allt ner. Det är så sjukt svårt att plocka fram allt som man vill/behöver ha med sig. Sånna här saker man inte riktigt tänker på, myskläder, pjamas? Förhoppningsvis får jag ner allt jag behöver utan att behöva trycka ner det. Vi får alltså se hur det går imorgon.
Det känns skönt iallafall att man vet fler som flyger samtidigt som jag! Även Janina, som kommer bo två hus ifrån mig, med min värdfamiljs bästa kompisar, åker samtidigt som jag, dock från Tyskland.

Jag ska försöka uppdatera så ofta som möjligt när jag kommer iväg, keep yourselves updated!
+ Eftersom jag är sämst och alltid glömmer min kamera, så snodde jag några från Ellen (:

Jag, Lousie och Ellen

Oskar, Fredrik och Gustaf


Min kärlek på tolvslaget . Och Fredrik där bak..


Kommentarer
Postat av: Ellen

Saknar dig redan! Håll oss uppdaterade, min vän!

2011-01-04 @ 17:35:38
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Marlene

Ååå vad jag är nyfiken, jag längtar tills du uppdaterar!!!

2011-01-07 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0