baby, it's alright now

Igår såg jag Twilight för första gången! Hade väl ganska höga förväntningar eftersom detta är ett helt fenomen, men den var helt okej faktiskt. Dock förstår jag inte varför det ens är en debatt om vem som är snyggast i filmen, Edward eller Jacob. Edward klassar ju honom så in i..! Haha! Moa sa dock att Jacob ser bättre ut i tvåan eller vad det nu var, men jag tror jag vet vad jag tycker. Var bara tvungen, eftersom alla måste välja kille när man sett filmen.

Hämtade deras flicka från skolan vid halv tre, hon lekte med sina kompisar och vid halv sju kom EJ och hämtade oss. Kobe Japanese Steak House stod på schemat, ni vet, där dom lagar maten framför en med eld och massa trick och sånt. Det var väl mer en upplevelse än en middag, men sjukt coolt. Åkte till Cold Stone efter, och jävlar vad god glass dom har! Har ju ett presentkort där på typ 10 dollar eller vad det nu är, måste passa på nu!
Bilen hem var full av sång, och jag fick känslan att jag kommer sakna detta ändå.

google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0