I'm out of words

Sitter och lyssnar på Decent. Gah, jag blir galen på mig själv ibland. Jag tänker så mycket så det blir kortslutning. Det och lite nostalgi så är jag helt tom sen.
Inte bara att jag tänker på saker jag brukar tänka på, men också hela situationen här. Allt med rematch, livet i allmänhet och hur man ska lösa allt. Blir lätt så när man inte gör något på dagarna. Har bara latat mig idag, skrev dock en låt! Fan vad go den är, om man får säga så. Tänk Sweet Home Chicago typ. Hade inte suttit fel att åka till repan, ätit sallad från Alcamo, och spelat hela kvällen.

I vilket fall som helst, så var gårdagen riktigt lyckad! Moa kom alltså hit vid typ halv 10 och vi åt lite frukost, sen bar det av till Leesburg Outlet Mall. Där har dom alltså en Converse-affär, och som sagt så är Converse alltid billigt här. Införskaffade mig ett par låga vita och ett par låga svarta, för 270kronor styck. Lika bra att passa på ju!
Lunch på Ruby Tuesday (första gången för mig!) och den köttbiten var inte fel alltså. Jag framstår verkligen som en köttgalning, men det är ju gott! Moa och Stephanie förstår (:
Det var sista gången jag såg Moa, på ett tag iallafall. Sorgligt. Vi får skypa, diskutera Pursenboots, och andra konstiga saker vi pratar om. This is not the end!

Ska återgå till mitt tänkande. Måste prata med min lcc ikväll.

Från Livingroom-spelning, för länge, längesen.

Kommentarer
Postat av: Malin

ah sa snyggt med vita converse, det star alltid pa min lista, men har fortfarande inte blivit av!



Sv: haha, det har varit roliga ar och det har lett till lite lustigt kontaktnat. Tusen ganger vet jag inte, men manga ganger har jag traffat dem i alla fall. Harry oftare an de andra for han och jag bor pa samma stalle, sa vi har samma favoritpub och mataffar och sa, sa da blir det att vi springer in i varandra. De kommer slappa latarna som skulle ha varit med pa skivan, Teenage etc, och jag tror att om du som jag, foredrar R:A sa kommer du tycka mycket mer om de latarna. Nasta album kommer inte lata som above the noise igen heller, sa du kommer inte behova dras med det soundet sa lange. ;)



Jag gillade inte nya skivan forran jag sag dem spela latarna live. Before the noise turnen bevisade for mig att live ar skivan mycket, mycket mer McFly.

2011-03-10 @ 10:22:20
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Ellen

<3

2011-03-12 @ 13:51:09
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0